Deutsche BankDeutsche Bank

Deutsche Bank PolskaDeutsche Bank Polska

db easyNET

  • Dostęp z dowolnego urządzenia: laptopa/PC, smartfona lub tabletu poprzez przeglądarkę internetową
  • Serwis dostosowuje się do każdego rodzaju urządzenia
  • Bezpłatne wyciągi elektroniczne dla rachunków i kart kredytowych
  • Bezpieczny dostęp do konta przez Internet 24h na dobę
  • Atrakcyjne oprocentowane lokaty zakładanej przez Internet
  • Możliwość szybkiego doładowania telefonu komórkowego
  • Szybka aktywacja kart płatniczych wraz z nadaniem/zmianą pinu
  • Dostępność z poziomu urządzeń mobilnych
  • Możliwość awizowania wypłat gotówkowych
  • Dostęp do Funduszy Inwestycyjnych wraz z możliwością dokonywania wybranych transakcji

Aktywacja

W celu aktywacji Usług Bankowości Elektronicznej:
  1. Przygotuj swój 10-cyfrowy NIK (Numer Identyfikacyjny Klienta).
    NIK znajdziesz na swojej Karcie TAN lub na umowie UBE.
  2. Wymyśl swój nowy, 8-cyfrowy Kod Dostępu.
    Pamiętaj, że Kod Dostępu nie powinien być zbyt prosty do odgadnięcia, np.
    • nie należy używać sekwencji kolejnych cyfr, np. 12345678
    • ta sama cyfra nie może występować więcej, niż 3 razy obok siebie
    • nie należy nikomu ujawniać Kodu Dostępu, również Konsultantowi w Teleserwisie.
  3. Jeżeli jesteś już gotowy, skontaktuj się z Naszym Teleserwisem, który dostępny jest 24 h na dobę 7 dni w tygodniu pod jednym z numerów:
    • 801 18 18 18*
    • +48 12 625 80 00**
    • +48 500 919 000

*opłata wg obowiązujących stawek operatora


  1. Otwórz stronę główną Banku - www.deutschebank.pl
  2. Wybierz przycisk Logowanie w prawym górnym rogu strony, a następnie odnośnik db easyNET (Klienci Indywidualni)
  3. Uzupełnij dane autoryzacyjne:
    • w polu "Numer identyfikacyjny" - swój 10-cyfrowy NIK (Numer Identyfikacyjny Klienta)
    • w polu "Kod dostępu" - 8-znakowy Kod Dostępu ustalony podczas połączenia telefonicznego

Narzędzia

W ramach db easyNET oferujemy Ci dwie bezpieczne i wygodne Metody Autoryzacji:
  • Hasła SMS
  • Kody TAN

Hasła SMS są to ośmioznakowe ciągi cyfr przekazywane na wskazany przez Ciebie numer telefonu komórkowego. Każdorazowo, przy wykonywaniu wybranych operacji poprzez db easyNET, po wyświetleniu się na ekranie potwierdzenia dyspozycji, otrzymasz wiadomość SMS z hasłem, które poprawnie przepisane w polu "Hasło SMS dla operacji...", pozwoli na przekazanie Twojej dyspozycji do dalszej realizacji. W wiadomości SMS znajdziesz również najistotniejsze informacje odnośnie dyspozycji, którą próbujesz zautoryzować. Bardzo ważne jest, by przed wpisaniem hasła dokładnie przeczytać treść SMS-a i zweryfikować, czy wszystkie podane w nim informacje zgadzają się z tymi wprowadzonymi przez Ciebie na formularzu dyspozycji w systemie db easyNET. Jeśli masz wątpliwości odnośnie zgodności przesłanych informacji, nie kontynuuj autoryzacji z wykorzystaniem otrzymanego hasła lecz skontaktuj się jak najszybciej z Teleserwisem (801 18 18 18) lub z najbliższym Oddziałem Banku i zgłoś swoje zastrzeżenia.

Karta TAN jest kartą zawierającą kody TAN (Transaction Authorisation Number), czyli kody służące do autoryzacji transakcji. Jeśli do autoryzacji w db easyNET wykorzystujesz Kartę TAN każdorazowo, kiedy będziesz wykonywał operacje przez Internet, zostaniesz poproszony o podanie dwóch Kodów TAN.
Karta jest ważna przez 2 lata. Przed upływem daty jej ważności otrzymasz pocztą nową kartę.

Awers karty zawiera numer Teleserwisu oraz adres strony internetowej Banku, pod którymi możesz aktywować dostęp oraz zalogować się do swojego konta.
Na rewersie karty, oprócz numerów TAN, znajdują się: Twój NIK, numer karty oraz data ważności karty.
Rewers karty jest zabezpieczony czarną folią. Zdrap ją aby odkryć numery TAN. W tym celu zalecamy użycie kawałka plastiku o długim i gładkim brzegu, tak, by nie uszkodzić numerów TAN ukrytych pod folią. Po zdrapaniu folii możesz rewers karty przetrzeć kawałkiem materiału.

Funkcjonalność

Bezpieczeństwo

System db easyNET zapewnia najwyższy poziom standardów bezpieczeństwa i jakości odpowiadający standardom Grupy Deutsche Bank.

Dyspozycje wykonywane w systemie db easyNET są zabezpieczone z użyciem popularnych i sprawdzonych rozwiązań, jakimi są m.in. wygodne i popularne Hasła SMS, czy karty Kodów TAN.
Dostęp do systemu autoryzowany jest z wykorzystaniem specjalnego Identyfikatora oraz Kodu Dostępu.
Bezpieczeństwo zapewnia także szyfrowanie sesji bankowej specjalnym protokołem szyfrującym.
Szczegółowe zasady bezpiecznego korzystania z bankowości internetowej dostępne są w Poradniku Bezpieczeństwa.

Bezpieczeństwo operacji bankowych wykonywanych przez Internet.

Podstawowym zabezpieczeniem zastosowanym przez Deutsche Bank Polska S.A. przy operacjach bankowych online jest klucz SSL o długości 128 bit. Szyfrowanie tego typu zapewnia najwyższy dostępny obecnie poziom bezpieczeństwa transakcji. Dodatkowo, każdy klucz SSL powinien być potwierdzony autoryzowanym certyfikatem bezpieczeństwa. W przypadku db easyNET jest to certyfikat nadany przez firmę Symantec Corporation.

Konfiguracja

Sprawdź, czy masz aktualną wersję przeglądarki internetowej

Nowsze wersje przeglądarek internetowych obsługują klucz 128-bitowy bez potrzeby instalowania dodatkowego oprogramowania. Wersje starsze przeglądarek wymagają instalacji rozszerzeń, które pozwalają obsługiwać klucz o długości 128 bitów.
Rekomendowane jest korzystanie z najbardziej aktualnych wersji oprogramowania.

TabelaEasyNet

Przed logowaniem sprawdź, czy Twoja przeglądarka obsługuje pliki cookies.

Cookies to pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym (np. telefon, tablet lub komputer) używanym przez Użytkownika i przeznaczone są do korzystania ze strony internetowej Banku oraz systemu db easyNET za pośrednictwem sieci internet. Cookies nie zawierają żadnych programów oraz same w sobie nie są programami. Nie mogą w związku z tym zawierać wirusów ani nie mogą być wirusami.

Ograniczenia w stosowaniu plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej Banku oraz w db easyNET, przy czym zablokowanie automatycznej obsługi plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej spowoduje brak możliwości korzystania z db easyNET.

Szczegółowe informacje o plikach cookies dostępne są w „Polityce Deutsche Bank Polska S.A. dotyczącej plików cookies”.

Pytania

zobacz więcej pytań i odpowiedzi »

© Copyright Deutsche Bank Polska S.A.